راهنمای ست کردن چند دستبند طلا

راهنمای ست کردن چند دستبند طلا

راهنمای ست کردن چند دستبند طلا عنوان این مقاله ای است که برای شما تهیه کردیم. در مقالات قبلی درباره تاریخچه دستبند طلا و راهنمای خرید دستبند طلا صحبت کرده بودیم.

بیشتر افراد از میان دسته های طلا زنانه و طلا مردانه ،دستبند طلا را انتخاب میکنند، دستبند های متنوعی که هر کدام تداعی خاطرات و لحظات خوش هستند.
جمع کردن چند دستبند و ست کردن آنها در کنار هم نوعی ابراز شخصیت های متفاوت است. به نظر ما جلب توجه در دستبند ها بیشتر از سایر اکسسوری های طلا و جواهرات است.جذاب است که چند دستبند را با رنگ های متنوع روی دست خود بپوشید.

راهنمای ست کردن چند دستبند طلا

قابل ذکر است که باید در هنگام استفاده از چند دستبند به مواردی توجه کنید:
۱. از ست کردن های عجیب نترسید!
میتوانید روی هر دو دستتان چندین دستبند استفاده کنید نه زشت است و نه مخالف مد! فقط دقت کنید دستبند ها به نوعی مکمل هم باشند.در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت، فراموش نکنید جفت کردن چند دستبند باهم یک هنر است!
۲٫ از فلزات مختلف استفاده کنید!
قبلاً برای مخلوط کردن فلزات هیچ مانعی نبود ، اما این روزها شیک است. فقط مراقب باشید که انواع فلز را مخلوط کنید. پلاتین ، گل رز و نقره استریل بسیار زیبا هستند ، اما ممکن است یکدیگر را در هنگام جمع کردن دستبند ها تکمیل نکنند – مگر اینکه سبک دستبندها مشابه باشد.

سعی کنید یک نوع فلز را با چیزی مثل مهره یا مروارید مخلوط کنید تا ظاهری شیک داشته باشد.
۳٫ آنچه را که میپوشید در نظر بگیرید!
انتخاب دستبندهایی که با لباس شما جفت میشوند ، جالب است ، بنابراین رنگ هایی را انتخاب کنید که مانند لباس شما باشد. لازم نیست همه رنگهای شبیه باشند. شما می توانید دستبندهایی با رنگهای متفاوت را انتخاب کنید که لباس شما را تکمیل کند.
۴٫ بقیه جواهراتتان را در نظر بگیرید
از طرف دیگر ، اگر نمی خواهید لباس و دستبند خود را مطابقت دهید. با انتخاب چیزهای مختلف می توانید جواهرات خود را بیشتر از هم متمایز کنید. فقط مطمئن شوید که رنگ ها یا سبک ها به طرز وحشتناکی بهم برخورد نمی کنند.
۵٫ ساده بمانید!
اگر یک لباس ساده و زیبا دارید ، دستبندهای ساده ای را برای مچ دست خود انتخاب کنید. یک ظاهر کلاسیک این است که دستبندهای ساده طلا یا نقره را با یک لباس ساده جفت کنید. یکی از این جواهرات نقره دست ساز عالی خواهد بود.
۶٫ یکی از دستها را برای توجه بیشتر انتخاب کنید!
وقتی میخواهید دستبندها را روی هر دو مچ دست پر کنید ، یکی از دست ها را انتخاب کنید که بالاتر از آن یکی باشد و آن را به کانون توجه تبدیل کنید.

به عنوان مثال ، یک دستبندکوتاه و ضخیم که در میان دستبندهای نازک تر مخلوط شده است ، به خوبی جلب توجه می کند. در مورد پوشیدن یک دستبند پر جنب و جوش با سایه های فروخورده دیگر دستبندها نیز همین کار را می کند.

دستبند طلا
دستبند طلا

دستبند های جذاب

دستبندهای آویز دار: اینها معمولاً یک دستبند طلا هستند که آویز های نمادی به آن وصل شده اند.
دستبند Bangle: Bangles دستبندهای دایره ای محکم هستند که می توانند روی دست بمانند و قلاب ندارند.
دستبند کاف: دستبند فلزی گسترده ای که عریض بوده و بسته نمیشوند و می توانید روی مچ دست خود بکشید.
دستبندهای تنیس: بند ساده ای که از یک ردیف نگین تشکیل شده است.
دستبند های مرواریدی: مرسوم، مد روز، تشکیل شده از مروارید هایی به صورت یک دور یا دو دور .
دستبند سنگ قیمتی: معمولاً دستبندهای فلزی با سنگهای قیمتی گرانبها.
دستبندهای چرمی: از چرم به عنوان جایگزینی برای فلزات به دلیل سبک بودن استفاده می شود.
دستبند های مهره دار:دستبند هایی ساخته شده از یک سری مهره های مرتبط.
دستبندهای کریستالی: ساخته شده از کریستال های مختلف که به هم وصل می شوند.
دستبندهای مغناطیسی: دستبندهای فلزی که دارای نیروی مغناطیسی برای بهتر قرار گرفتن روی مچ دست هستند.

چند دستبند زیاد است؟

این موضوع در مورد تعداد دستبندهای قرار داده شده نیست ، بلکه در مورد پیدا کردن بهترین ترکیب است. برای بهترین نگاه ، حدود یک سوم تا نیمی از ساعد خود را امتحان کنید.

اگر بیش از آن اضافه کنید ، ممکن است کل ظاهر بیش از حد به نظر برسد. البته می توان این کار را انجام داد ، اما برای جفت کردن دستبندها با هم به مهارت بیشتری احتیاج است.
اگر بر روی هر دو بازوی دستبند می پوشید ، بهتر است تعداد دستبندها را به حداقل برسانید ، یک چهارم یا یک سوم هر دست را پر کنید.
اگر بازوی طولانی تری دارید می توانید دستبندها ضخیم تری بپوشید ، اما اگر بازوی ریزه اندام دارید ، دستبندهای نازک تری بپوشید. بهتر به نظر می رسد دست ها را بلند تر را نشان می دهد.

در انتخاب دستبند طلا گالری طلا آرسس گلد را فراموش نکنید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *