طلا را مطابق با رنگ پوستتان بخرید

طلا را مطابق با رنگ پوستتان بخرید

در این مقاله به شما می گوییم که چگونه طلا را مطابق با رنگ پوستتان بخرید. اکثر مردم خرید طلا را بیشتر به دید سرمایه گذاری بلند مدت میبینند، و تنها عده کمی هستند که خواص طلا برایشان ارزشمند است اما هر دو دسته همواره دنبال بهترین ها و خاص ترین طلاها برای جفت کردن با رنگ پوست و لباسشان هستند در مقاله قبلی توضیحی در رابطه با ست کردن طلا با لباس های مختلف گقتیم .

از طلاها چه می دانید؟

همانطور که میدانید طلا علاوه بر زیبایی و ارزشمند بودن بسیار مفید است ،طلا فلز نرم و انعطاف پذیری است که در حدود ۵۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح شناخته شده است،  جالب است بدانید که مقدار زیادی طلا در دریا وجود دارد که هزینه استخراج آن از هزینه بدست آوردن طلا بیشتر است به این دلیل هنوز اقدامی برای این مورد نشده است.

ورق های نازک طلا، معروف به برگ طلا بیشتر در هنر و صنایع دستی برای طلاکاری استفاده می شود. یک ورقه برگ طلا می تواند به اندازه ۰٫۰۰۰۱۲۷ میلی متر نازک باشد ، یا حدود ۴۰۰ برابر نازک تر از موی انسان.

طلا در طبیعت در رگه های کوارتز و رسوبات آبرفتی ثانویه به عنوان یک فلز آزاد یا در حالت ترکیبی یافت می شود. تقریباً همیشه با مقادیر مختلفی از نقره در ارتباط است. این ماده به طور کلی در مواد آهن و گالن ، سنگ معدن سولفات سرب که معمولاً حاوی نقره است ، وجود دارد. طلا همچنین در آب دریا به میزان ۵ تا ۲۵۰ قسمت  تا ۱۰۰ میلیون قسمت آب یافت می شود.

طلای خالص نرم است و معمولاً برای افزایش استحکام آن با فلزات دیگر مانند نقره ، مس ، پلاتین یا پالادیوم آلیاژ می شود. از آلیاژهای طلا برای ساخت جواهرات ، وسایل تزئینی ، پر کردن دندان و سکه استفاده می شود.

طلا رسانای خوبی برای گرما و برق است و در هنگام قرار گرفتن در معرض هوا لکه دار نمی شود ، بنابراین می توان از آن برای ساخت کانکتورهای برقی و تابلوهای مدار چاپی استفاده کرد. طلا همچنین بازتاب خوبی از اشعه مادون قرمز است و می تواند برای کمک به محافظت از فضاپیما و آسمان خراش ها از گرمای خورشید استفاده شود.

نکته جالب توجه در مورد طلا این است که ایزوتوپ رادیواکتیو از طلا، برای درمان سرطان استفاده می شود. تيوسولفات سديم طلا (AuNa 3 O ۶ S ۴ )به عنوان درمان آرتروز نیز مورد استفاده قرار مي گيرد.

چه رنگی هستید؟

قبل از اینکه بخواهیم در مورد انتخاب طلای زنانه یا طلای مردانه بر اساس رنگ پوست بگوییم زمانی را بگذارید تا رنگ پوست خود را تعیین کنید برای تعیین رنگ پوستتان به شما کمک می کنیم البته نکته قابل توجه این است که رنگ پوست شما ممکن است در برابر حرارت زیاد و گرما خیلی سریع تغییر رنگ دهد.

مهم است که به یاد داشته باشید که تن پوست با رنگ پوست یکسان نیست. امکان داشتن پوستی تیره تر و رنگ خنک پوست وجود دار. تن پوست ارتباط نزدیکی با پیشینه قومی شما دارد و رنگ پوست ارتباط بیشتری با محیط دارد.

اگر به راحتی برنزه میشود و پوست شما مستعد سوختن نیست احتمالاً پوست شما دارای رنگ زیتونی یا زرد است. اگر تبار آمریکایی آفریقایی یا هندی هستید به احتمال زیاد در گروه گرم تن پوست قرار می گیرید.

اگر به خوبی برنزه نشده اید و مستعد سوختن هستید ، احتمالاً پوست شما دارای تحریکاتی خنک (صورتی یا مایل به قرمز) است. اگر به راحتی سرخ شوید ، این یک علامت مطمئن است که شما یک تن پوست خنک دارید. اگر به نظر نمی رسد پوست شما در هر دسته قرار می گیرد ، همانطور که گفتیم پوست خنثی دارید. پوست خنثی با اکثر رنگ ها ترکیب خوبی دارد.

اگر نتوانستید از روش های بالا رنگ پوستتون رو تشخیص بدهید ما به شما پیشنهاد می کنیم برای تعیین رنگ پوست در نور طبیعی پوست خود را نگاه کنید. سعی کنید مکانی پیدا کنید که رگها قابل مشاهده باشند. برای بیشتر افراد ، مچ دست آنها معمولاً انتخاب خوبی است.

اگر رگهای شما به رنگ آبی یا بنفش به نظر می رسد ، رنگ پوست خنک دارید. اگر رگهای شما به رنگ سبز به نظر می رسد ، رنگ پوست گرم دارید. اگر رگهای شما در بعضی از مناطق به رنگ آبی و در برخی دیگر به رنگ سبز دیده می شود ، یک رنگ پوست خنثی دارید.

طلا زنانه
طلا زنانه

طلای چه رنگی انتخاب کنم؟

حتما برای شما هم پیش آمده است موقع خرید طلا بعضی از طلاهایی که شاید از طرح آن خوشتان نیاید عجیب به رنگ پوست شما می آیند و جذابیت فوق العاده ای دارند. تطابق رنگ های فلزی با تن پوست شما کمک می کند تا مطمئن شوید که جواهرات شما پریشان نیستند.منظورمان از پریشان، جفت نشدن یا به اصطلاح ست نشدن طلا با بدن شماست.

بعد از اینکه رنگ پوستتان را مشخص کردید برای خرید طلا آماده شوید تا بگوییم چگونه طلا را مطابق با رنگ پوستتان بخرید.

ما برای پوست های گرم به شما طرح هایی که از طلای زرد کلاسیک هستند پیشنهاد می کنیم ،و در مورد این افراد ، سنگهای قیمتی آغشته به آتش مانند الکساندریت ، سیترین ، گارنت ، مورگانیت ، پریدوت ، روبی ، گارنت ماندارین و الماس زرد فانتزی خارق العاده و یک انتخاب جذاب است.

و اما اگر مشخص کرده اید که پوست تون خنک است ، به نظر می رسد بهترین انتخاب برای شما تکه های پوشیده از پلاتین و طلای سفید است. از نظر سنگهای قیمتی مروارید ، آبی یاقوت کبود ، آمتیست ، آکوامارین ، یاقوت ، زمرد ، اوپال ، پاریابا تورمالین ، تانزانیت و زیرکون را در نظر بگیرید.

الماس را نادیده نگیرید

مطمئن نیستید که چگونه باید خرید طلا را به اتمام برسانید؟ نمیدانید به رنگ پوستتان می آید یا نه؟ الماس ها تحت هر شرایطی جذاب و خارق العاده هستند و بدون توجه به رنگ پوستتان می توانید هر نوع گوشواره و گردنبند و دستبند دارای الماس را انتخاب کنید تا به شما زیبایی دوچندان ببخشد.

به عقیده ما داشتن طلا برای خانم ها مانند وجود ادویه در غذا از واجبات است و هر تکه طلا باید داستانی برای گفتن در مورد شخصی که از آن استفاده می کند داشته باشد.

طلا را مطابق با رنگ پوستتان بخرید و با انتخاب عاقلانه مناسب در خرید طلا به زیبا تر شدن داستان طلایتان کمک کنید. در این راه گالری طلا آرسس گلد نیز میتواند راهنمای خوبی هنگام خرید برای شما باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *