از برندهای محبوب طلا و جواهرات جهان چه میدانید؟

از برندهای محبوب جهان چه میدانید؟

از برندهای محبوب جهان چه میدانید؟با برند های معروف طلا و جواهرات چقدر آشنایی دارید؟ وقتی حرف از برند های لوکس و گران قیمت طلا و جواهرات به میان میآید اسم کدام برند در خاطرتان پررنگ میشود؟ برندی که دوست دارید بیشتر از مدل های آن خرید کنید کدام است؟!

از برندهای محبوب جهان چه میدانید؟

  1. هری وینستون

     

نامی که در تجارت جواهرات طنین انداز است ، هری وینستون در سال ۱۹۳۲ فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون در صدر قرار دارد. با استفاده از بهترین سنگهای قیمتی و بهترین فلزات ، استادان صنایع دستی جواهرات ساخته می شود. هری وینستون نه تنها ظریف و غریب است ، بلکه از دوام بالایی نیز برخوردار است و می تواند به راحتی زمان طولانی را پشت سر بگذارد.

جنیفر لوپز ، مادونا ، جولی اندروز ، ناتالی پورتمن از این برند استفاده میکنند.

 

  1. کارتیه

     

یکی دیگر از نام های خانوادگی موجود در لیست ، Cartier، نامی است که از سالهای طولانی در آنجا بوده است. کارتیه که در سال ۱۸۶۰ تأسیس شد ، به دنبال جواهر فروشی برای افراد حقوقی بود که می خواستند یک مجموعه شخصی داشته باشند. پلنگ قابل تشخیص ترین طراحی کارتیه است که هر بار با طراحی مجدد توانسته مشتریان زیادی را جذب کند Cartier به دلیل پایبندی به تاریخ مدرن شناخته می شود اما چندین خط ایجاد می کند که از ظرافت دنیای قدیم نیز تجلیل می کند.

اندی وارهول ، تام کروز ، آنجلینا جولی ، زاک افرون ، کیت میدلتون از این برند استفاده میکنند.

  1. ون کلیف و آرپلز

     

داستان عاشقانه ون کلیف و آرپلز زمانی شکل گرفت كه استل آرپلز و آلفرد ون كلیف با هم ازدواج کردند و تصمیم گرفتند تا همکاری خود را در حوزه طلا و جواهرات در سال ۱۹۰۶ دائمی كنند. بیشتر مجموعه های آن ها نوعی ظرافت در دنیای قدیم را نشان می دهد ، اما در عین حال میتوان دید که از سبک و کلاس خاص خود نیز پیروی می کند. ون کلیف و آرپلز مجموعه ای عظیم را ارائه می دهند که سنت و سبک را با تخصص فنی تلفیق می کند.

ملکه ماری خوزه از ایتالیا ، مارگوت رابی ، کامرون دیاز ، ماریا کری از این برند استفاده میکنند.

  1. بوکلاتی

     

بوکلاتی ریشه های رومی خود را با خلق طلا و جواهرات ظریف از بهترین های طلای ایتالیا تکمیل میکند .شرکت جواهرات مستقر در رم، طرح های الهام گرفته از رومی تولید کرده و آنها را در مجموعه خود گنجانیده است. گردنبندهای دستباف و دستبند رومی فقط برخی از پرفروش ترین آنها هستند. Buccellati همچنین افتخار می کند که در طرح های خاصی که به جواهرات خود ظاهری بسیار جذاب دارند از سنگهای قیمتی و الماس با کیفیت استفاده کند.

دویان وید، شیخه موزا، سلن دیون، یان سامرالدر از این برند استفاده میکنند.

  1. تیفانی

     

بیشتر مردم می دانند که تیفانی در زمینه طلا و جواهرات نام بزرگی از تجملات است ، به این دلیل که آنها قطعاتی خلق می کنند که قابلیت استفاده روزانه را دارد ، در هر مناسبت. مجموعه گسترده آنها فقط به زنان محدود نمی شود ، زیرا تیفانی همچنین به مردان و کودکان نیز توجه دارد. با تولید طرح های کلاسیک از زمان شروع کار خود یعنی در سال ۱۸۳۷ ، تولیدات تیفانی توسط صنعتگران متخصص ساخته می شود. و آنهایی که به عنوان فوق العاده مجلل طبقه بندی می شوند ، اغلب سالها طول می کشد تا به پایان برسند.

  1. گراف

     

گراف یکی از برندهای برتر است که به خصوص در بین ثروتمندان بسیار محبوب است. آنچه مجموعه گراف را خاص می کند فقط صنایع دستی یا کیفیت سنگهای قیمتی و فلزات مورد استفاده در ایجاد قطعات گران نیست. بلکه این اندازه سنگ هایی است که گراف در خط جواهرات خود از آن استفاده می کند. آنها بزرگ هستند و بنیانگذار گراف ، لورنس گراف ، این مدل ها را دوست دارد.

ملانیا ترامپ ، لمفائو ، مرحوم پرنسس دایانا ، پرنسس شارلین از موناکو از این برند استفاده میکنند.

  1. پیاژه

     

یکی دیگر از نامهای آشنا برای شما ​​، پیاژه در ابتدا به عنوان یک شرکت ساعت سازی در سوئیس ژورا شروع به کار کرد. با رشد تجارت ، خیلی زود وارد بازار جواهرات شد و در آن سرآمد شد ، و برای کسانی که در خواست کالای سفارشی داشتند ، مقرون به صرفه باشد ، طلا و جواهرات خاص خود را ساخت. امروز ، پیاژه در ترکیب مفاهیم دنیای قدیم و طرح های مدرن آنها ، که اکنون دارای خطوط براق و زوایای جسورانه است ، پیشرفت می کند. اما مشهورترین ظاهر آن گل رز است که به طرح امضای پیاژه تبدیل شده است.

  1. بولگاری

     

بدون شک بولگاری یک مارک مشهور کالاهای لوکس است ، از مد گرفته تا ساعت و جواهرات. و وقتی به میان می آید ، این مارک مستقر در رم ، ظرافت و برون گرایی را بسیار خوب و بدون از دست دادن جذابیت خود برای همه سنین ، ترکیبی می کند. حتی امروزه ، مجموعه بولگاری هنوز هم ویژگی های را از جمله سنگ های قیمتی بزرگ برای قطعات اصلی ، اشکال جسورانه و استفاده از سنگ های کابچون (سنتی که به زرق و برق ایتالیایی دهه ۱۹۶۰ باز می گردد) در معرض نمایش گذاشته است. گذشته از بهترین سنگهای قیمتی ، بولگاری فقط از مجموعه طلای ۱۸ عیار برای مجموعه خود استفاده می کند.

الیزابت تیلور ، جینا لولوبریگیدا ، مونیکا ویتی ، کیرا نایتلی از این برند استفاده میکنند.

  1. چوپارد

     

گذشته از ساخت ساعتهای لوکس سوئیس ، Chopard به دلیل داشتن مجموعه جواهرات لوکس و مشهور نیز معروف است. فقط با استفاده از بهترین مواد برای قطعات آنها ، خط جواهرات روزمره Chopard با استفاده از لایه های ضخیم از طلای ۱۸ عیار و سنگهای قیمتی با بالاترین درجه ساخته می شود. نه تنها، Chopard بسیار علاقه مند به جزئیات و دقت است ، که ارزش بیشتری به محصولات گران قیمت خود اضافه می کنند.

خاویر باردم ، کالین فیر از این برند استفاده میکنند.

  1. دیوید یورمن

برند دیویدیورمان در سال ۱۹۸۰ توسط دیوید و سیبیل یورمان تأسیس شده است. این طرح به یاد طرح جنبش پیشه وری آمریکایی معروف است. یکی از طرح های محبوب دستبند کابل امضای آنها در نقره و طلا و جواهرات استرلینگ ، تزئین شده با سنگهای رنگی است. این برند از رنگ های روشن و طراحی های بازی ساز و ساختاری استفاده می کند. عالی برای پوشیدن روزمره و به خصوص برای جمع کردن دستبندها ، دیوید یورمان برای مردها و خانمها در هر سنی یک انتخاب محبوب است.

کیت هادسون ، شکیرا ، برد پیت ، جسیکا سیمپسون از این برند استفاده میکنند.

حرف آخر

گالری طلا آرسس گلد در ارائه پیچ های معروف و طرح های تغییر یافته و جدید از نمونه های دیوید یورمان از دسته برند های معروف است لازم به ذکر است تولید این پیچ ها و خلق مدل های جذاب اثر هنری از آرین گلد میباشد برای شناخت بیشتر ما به صفحه درباره ما مراجعه کنید.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *