طلا و جواهرات جسورانه و زیبایی ظاهر

طلا و جواهرات جسورانه و زیبایی ظاهر

شاید اقدام طلا و جواهرات جسورانه و زیبایی ظاهر متناسب باشند. شما به عنوان یک خانم در جهان مستقل هستید و به دنبال هر آنچه که دوست دارید خواهید رفت ،قطعا بسیاری از شما منتظر نیستید تا اتفاقات پیش بیاید. این امر در خصوص طلا و جواهرات و استفاده از آن نیز صدق می کند.

شما به یک عاشق نیاز ندارید تا به عنوان هدیه به شما طلا هدیه دهد. اگر یک قطعه طلا زنانه خاص وجود داشته باشد که می خواهید آن را داشته باشید ، می توانید به بیرون بروید و برای خرید طلا و جواهرات اقدام کنید.

اگر شما هرگز این کار را نکرده اید ،خرید طلا و جواهرات برای خودتان در ابتدا می تواند کمی ناخوشایند باشد. اما به یاد داشته باشید، شما سرمایه گذاری بزرگی می خواهید انجام دهید. تحقیق را در این راه فراموش نکنید، می توانید با تفکر انتخاب کنید. مطمئناً با این انتخاب در سالهای بعد هم هیجان زده خواهید شد. و مطمئناً انتخاب شما متناسب با لباس ، سبک زندگی و بودجه شما باید باشد.

قدم اول

در هنگام انتخاب طلای خوب برای خودتان ، تعیین کنید که چه سبکی را دوست دارید؟ سپس چیزی را انتخاب کنید که با آن سبک متناسب باشد. برخی از سؤالاتی که باید از خود بپرسید:

بیشتر لباس های شما چه سبکی است؟ آیا لباس و کفش پاشنه بلند یا اسپرت انتخاب هر روز هفته ی شما است؟

آیا بعد از کار به دنبال گردش هستید و آخر هفته ها به کافه و سینما میروید؟ یا انتخاب شما برای یک بعد از ظهر جمعه عالی، ورزش یا پیاده روی است؟

آیا تمایل دارید لباس های زنانه (پیراهن ) بپوشید ، یا کمد لباس شما پر از لباس های اسپرت است؟

جواب دادن به این سوالات بسیار مهم است ، زیرا وقتی طلا و جواهرات خود را انتخاب می کنید ، می خواهید با ست کردن آن با لباسهایتان بسیار عالی به نظر برسد؛ خواه قصد دارید هفت روز در هفته یا فقط در موارد خاص آن را بپوشید. اگر سبک زندگی خود را در ذهنتان انتخاب کنید، با خرید طلا و جواهرات مناسب خود شادتر خواهید شد.

عاشق جین هستید

راحت ترین لباس ها،لباس های اسپرت هستند، ست شلوار و لباس جین هم شیک و هم راحت هستند،پوشیدن شلوار جین مورد علاقه خود به معنای این نیست که نمی توانید با آن طبق مد پیش بروید و از طلا و جواهرات استفاده نکنید در واقع می توان گفت امروزه، طیف گسترده ای از شلوارهای جین در حیطه مد موجود است. شلوار جین تنگ با یک جفت چکمه یا جین سنگ شور رنگ روشن با جلیقه ممکن است یک سبک جدید از مد به خودی خود باشد.

با این وجود ، مهم نیست که جین شما تیره یا روشن به نظر برسد ، پوشیدن شلوار جین هنوز یک امر جذاب است. به طور معمول شلوار جین آبی خواستار نقره یا پلاتین،طلا سفید و سنگهای قیمتی جذاب، است. اما بعضی از طلاهای خاص به سبک کلاسیک هستند ، و همانطور که با لباس سیاه و سفید شما جذابیتی دو چندان پیدا می کنند ، با جین های آبی نیز همان جذابیت را دارند.

کلاسیک باش

برای افزودن مقداری جذابیت خاص به لباس معمولی خود ، یک روش کلاسیک را انتخاب کنید. بسیاری از وسایل ظریف موجود در جعبه طلا و جواهراتتان کوتاه و بلند، با همه چیز قابل ست شدن است که می توانید با شلوار جین بپوشید.

گوشواره های گل میخ ساده یا حلقه های کوچک نقره یا طلا ، یک گردنبند آویز ظریف و یک حلقه از سنگهای قیمتی کم ارزش و یا یک رینگ ساده همه ی اینها به خوبی مورد توجه هستند تا جزء به جزء لباس را بیشتر جلوه دهد.

طلا زنانه
طلا زنانه

برخی از طلا و جواهرات– مانند یک حلقه نامزدی پلاتین یا مجموعه ای از گوشواره های گل میخ کوچک الماس – به اندازه کافی کلاسیک هستند که می توانید با لباس های پاییزی خود از آنها را استفاده کنید.در این مورد میتوانید مقاله ست کردن طلا در فصل ها را مطالعه کنید.

گسترش جذابیت

آیا به دنبال این هستید که در لباس جین آبی خود زیبا تر به نظر برسید یا اینکه فقط ظاهر خود را زیبا کنید؟

هنگامی که شما از لباس های جین استفاده می کنید ، جین به دلیل سادگی خنثی که دارد می تواند بوم مناسبی برای رنگ آمیزی با طلا و جواهرات باشد. رنگ ، اندازه و بافت طلای بزرگ از نظر ظاهری شکل بیشتری دارد. از  ایده های جدید استفاده کنید. بهترین قسمت انتخاب جین چیست؟اینکه شما می توانید آن را روزانه با انتخاب طلاهای مختلف تغییر دهید.

به این نکات توجه کنید:

  1. از حلقه های بزرگ و سنگ های قیمتی استفاده کنید
  2. هنگام انتخاب دستبند به رنگ و بافت آن توجه کنید یا یک دسته از النگوها را انتخاب کنید.
  3. از دستبند چرم یا آویز چرمی هم می توانید استفاده کنید
  4. گردنبند ها را نادیده نگیرید
  5. از گوشواره های آویزان از حلقه های بزرگ یا زنجیرها به طور کلی گردنبندهای لایه ای یا حلقه های تو در تو غافل نشوید

به طور کلی می توان گفت هنگام جفت کردن طلا و جواهرات با شلوار جین آبی گزینه های زیادی دارید اگر اسپورت انتخاب شماست ما به شما جین آبی را پیشنهاد می کنیم.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *